For Help or to Order
+48222116711
Call Now!

Aktualizowano: 07.08.2014 r.

Czas dostawy.

Zamówienia zostaną wysłane nie później niż 1 dzień roboczy po otrzymaniu i autoryzacji płatności. Dostawa odbywa się za pośrednictwem FedEx lub Deutsche Post DHL, światowego lidera pocztowego i logistycznego. Średni czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni (Niemcy), od 3 do 5 dni (Wielka Brytania), od 5 do 12 dni (Unia Europejska bez Niemiec i Wielkiej Brytanii), od 10 do 14 dni (Stany Zjednoczone, Japonia i większość innych międzynarodowych dostaw).

TRX2 przesyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, zawierającą numery nadane przesyłce z firmy FedEx lub DHL umożliwiające śledzenie przesyłki klientom, którzy podali adres e-mail.

UWAGA: BARDZO RZADKO DOCHODZI DO ZAGUBIENIA PRZESYŁEK W CZASIE TRANSPORTU. JEŚLI JEDNAK TAK SIĘ STANIE, BĘDZIEMY SIĘ STARAĆ NAMIERZYĆ JE JAK NAJSZYBCIEJ Z POMOCĄ NASZEJ FIRMY KURIERSKIEJ, ALE DOSTAWA W TAKIM PRZYPADKU MOŻE SIĘ PRZECIĄGNĄĆ.

Klient nie jest obecny podczas próby dostawy

Kurier podejmie próbę dostawy dwa razy. Następnie paczka jest zwracana do nas, zaś klient będzie musiał uiścić opłatę za ponowne przesłanie paczki. Klient zostanie obciążony za wszelkie przesyłki, które nie zostały odebrane, kosztami wysyłki i zwrotu (jeśli dotyczy). Każda zmiana adresu po wysłaniu zamówienia będzie się wiązała z obciążeniem kosztem równym cenie wysyłki.
Prosimy zauważyć, że składając zamówienie na naszej stronie internetowej, wyrażają Państwo zgodę na niniejsze warunki dostawy. Formularz płatności jest w pełni bezpieczny, a dane podane przez Państwa są zabezpieczone.

Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt.

Uszkodzenia podczas transportu

Jeśli jakiekolwiek elementy zostały uszkodzone podczas transportu, prosimy o zgłoszenie tego faktu do nas w ciągu 7 dni roboczych. Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie elementów podczas odbioru, najlepszym wyjściem jest zaznaczenie tego faktu w odpowiedni sposób w protokole odbioru i wyraźne stwierdzenie, że paczka została uszkodzona w czasie transportu. W celu ułatwienia postępowania z uszkodzonymi towarami produkty powinny być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dokumentacją.
Kiedy zostaną zwrócone do naszego magazynu, wyślemy nowy towar lub w pełni zwrócimy zapłaconą przez Państwa kwotę taką samą metodą, jaką została dokonana płatność, oraz pokryjemy w rozsądnym stopniu koszty transportu poniesione przez Państwa w celu dokonania zwrotu.

Uszkodzenie po dostawie

Jeśli zauważą Państwo uszkodzone elementy po dostawie, prosimy o kontakt z nami w terminie do 14 dni kalendarzowych. W celu ułatwienia postępowania z uszkodzonymi towarami produkty powinny być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dokumentacją. Kiedy zostaną zwrócone do naszego magazynu, wyślemy nowy towar lub w pełni zwrócimy zapłaconą przez Państwa kwotę taką samą metodą, jaką została dokonana płatność, oraz pokryjemy w rozsądnym stopniu koszty transportu poniesione przez Państwa w celu dokonania zwrotu. Przetestujemy zwracane produkty, a jeżeli nasz dział kontroli jakości stwierdzi, że nie zostały uszkodzone, zostaną ponownie przesłane do Państwa. W takim przypadku zostaną Państwo obciążeni kosztami transportu.

Podatki

Klienci są zobowiązani do uiszczenia wszelkich podatków importowych, ceł, podatków związanych ze sprzedażą i wszelkich innych opłat, które obowiązują w ich kraju.

Regulamin dostawy elektronicznej

TRX2, jako internetowy usługodawca zarządzany przez Oxford BioLabs Ltd. (“Oxford BioLabs” – firma stojąca za TRX2), dokonuje z klientami transakcji drogą elektroniczną.
Klient zgadza się, że Oxford BioLabs może wysyłać drogą elektroniczną zawiadomienia na adres e-mail podany podczas rejestracji w celu nabycia któregoś z naszych produktów. Klient zgadza się, że niektóre usługi mogą również mieć swoje własne procedury wysyłania zawiadomień. Należy regularnie sprawdzać wskazany adres e-mail w celu odczytania zawiadomień. Dostarczenie zawiadomienia z Oxford BioLabs jest skuteczne, gdy zostało wysyłane przez Oxford BioLabs, niezależnie od tego, czy zostanie ono przeczytane po jego otrzymaniu ani też czy faktycznie zostało dostarczone. Jedynym sposobem na wycofanie zgody na otrzymywanie zawiadomień jest zakończenie wszystkich subskrypcji, usług lub innych produktów dostarczanych w ramach niniejszych Warunków świadczenia usług.

Polityka dostaw dla osób posiadających członkostwo TRX2

Pełna kwota opłaty subskrypcyjnej musi zostać zaksięgowana na naszym bezpiecznym koncie internetowym przed elektronicznym dostarczeniem danych służących do logowania się na konto. Kiedy to nastąpi, klient natychmiast dostanie wiadomość e-mail z danymi do logowania jako członek Premium, umożliwiającymi korzystanie w pełni z naszych usług internetowych. Jeśli klient na jakimkolwiek etapie ma problemy z naszymi usługami, może skontaktować się z obsługą klienta pod adresem: [email protected]. Płatności za nasze usługi online można dokonać za pomocą karty Mastercard, Bankcard lub VISA. Nie akceptujemy metod płatności,
które nie są transakcjami internetowymi, tj. czeków, przekazów pocztowych lub gotówki.

Zobacz kto mówi o TRX2®

* Niniejsze stwierdzenia nie zostały ocenione przez agencje regulacyjne ds. leków. Niniejszy produkt nie jest lekiem ani lekarstwem, i nie jest przeznaczony do diagnozowania, leczenia lub zapobiegania jakimkolwiek chorobom. Niniejszy suplement będący w toku postępowania patentowego zawiera składniki odżywcze, które wspomagają i utrzymują normalny wzrost włosów. Cynk, selen i biotyna przyczyniają się do utrzymania włosów w normalnej kondycji. Normalne włosy charakteryzują się również zdrowym wzrostem i wypadaniem w normalnej ilości. Rezultaty mogą się różnić i są zależne od indywidualnej przemiany materii. W przypadku ciąży, karmienia, przyjmowania leków lub chronicznej choroby prosimy o kontakt z lekarzem przed rozpoczęciem stosowania niniejszego produktu. Aby zapoznać się z zagrożeniami i skutkami ubocznymi, prosimy przeczytać ulotkę i skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą. Przeczytaj ograniczenie odpowiedzialności. Przeczytaj uwagi prawne.

Ostrzeżenie: Cała zawartość niniejszej strony internetowej bazuje na opiniach i badaniach Oxford Biolabs Ltd., chyba że zaznaczono inaczej. Poszczególne artykuły są oparte na opiniach ich autorów, którzy mogą zachować do nich prawa autorskie. Informacje zamieszczone na niniejszej stronie nie mają na celu zastąpienia porad wykwalifikowanego lekarza i nie mogą być postrzegane jako porady lekarskie. Ich celem jest wymiana wiedzy i informacji uzyskanych z badań i doświadczeń Oxford Biolabs Ltd. i jego pracowników. Oxford Biolabs Ltd. zachęca do podejmowania własnych decyzji dotyczących zdrowia, opartych na własnych doświadczeniach i we współpracy z wykwalifikowanym lekarzem. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi warunkami świadczenia usług, polityką prywatności i pełnymi zastrzeżeniami tutaj.

© 2009 - 2017 Oxford Biolabs Ltd. Robert Robinson Avenue, The Oxford Science Park, Oxford OX4 4GA, United Kingdom